Uchwały
Akty publicznoprawne szkoły zatwierdza Rada Pedagogiczna w formie uchwał.
Rada Pedagogiczna zatwierdza w szczególności:
- plany pracy szkoły (po zaopiniowaniu przez Radę Rodziców),
- Program Wychowawczo-Profilaktyczny (po zaopiniowaniu przez Radę Rodziców),
- wyniki klasyfikacji i promocji uczniów,
- innowacje, eksperymenty pedagogiczne w szkole – po zaopiniowaniu przez Radę Rodziców,
- organizacje doskonalenia zawodowego nauczycieli,
- wewnętrzne prawo szkolne.
Rejestr uchwał w roku szkolnym 2024/2025
L.p. | Numer uchwały | Sprawa | Data wydania |
1 | 01/2024-2025 | W sprawie ustalenia sposobu wykorzystania wyników nadzoru pedagogicznego w celu doskonalenia pracy szkoły. | 30.08.2024r. |
2 | 02/2024-2025 | W sprawie wyrażenia opinii dotyczącej wyznaczonych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025. | 30.08.2024r. |
3 | 03/2024-2025 | W sprawie opinii dotyczącej organizacji pracy szkoły, w tym tygodniowego rozkładu zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2024/2025. | 30.08.2024r. |
4 | 04/2024-2025 | W sprawie przyjęcia Procedur zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zgierzu. | 30.08.2024r. |
5 | 05/2024-2025 | W sprawie przyjęcia Programu Wychowawczo - Profilaktycznego w Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zgierzu | 03.10.2024r. |
6 | 06/2024-2025 | W sprawie zatwierdzenia dostosowań dla uczniów na egzamin ósmoklasisty w roku szkolnym 2024/2025. | 29.10.2024r. |
7 | 07/2024-2025 | W sprawie w sprawie skreślenia uczniów z listy uczniów. | 29.10.2024r. |
8 | 08/2024-2025 | W sprawie zmian w Statucie Szkoły. | 27.11.2024r. |
9 | 09/2024-2025 | W sprawie zatwierdzenia klasyfikacji klas 1-8 za I okres w roku szkolnym 2024/2025. | 27.01.2025r. |
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 31-01-2025 - Edycja treści
- 16-01-2025 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 46